#KASA-24.pl

zarabianie-online

Interwencje odchudzające, które działają: zmiany stylu życia


Nasza pierwsza interwencja zaczyna się i kończy na tobie. „Jeśli naprawdę chcesz odciążyć wagę, wymaga to ciągłych zmian stylu życia.… Nie ma szybkich zmian”, powiedział Mascha Davis, zarejestrowany dietetyk i rzeczniczka narodowa Akademii Żywienia i Dietetyki. „W przeciwnym razie utrata masy ciała jest tymczasowa i możesz ją odzyskać, gdy wrócisz do starych nawyków”.

Aby rozpocząć podróż odchudzania, Davis zaleca przyjrzenie się trzem obszarom życia, które mogą wymagać zmian: jedzeniu, ćwiczeniom i śnie. „Nazywam to podejściem trifecta, ponieważ te trzy rzeczy są niezbędne do utrzymania zrównoważonego odchudzania” - powiedziała.
Na przykład w kategorii diety możesz zacząć jeść więcej warzyw bogatych w błonnik i starać się pić więcej wody. Bycie bardziej aktywnym fizycznie może wymagać po prostu wstawania co godzinę, jeśli masz pracę przy biurku, wchodzenie po schodach zamiast windy i parkowanie samochodu dalej od wejścia.
Regularne chodzenie na siłownię jest pomocne, ale nie spodziewaj się, że nadrobi to poranne pączki. Ogólnie rzecz biorąc, ilość ćwiczeń niezbędnych do zrekompensowania szkód spowodowanych dietą jest ogromna (pomyśl o marszu przez prawie dwie godziny, aby spalić 500-kaloryczny kawałek ciasta) i wyjaśnia, dlaczego dieta jest na ogół ważniejsza niż ćwiczenia na odchudzanie.
Ponieważ sen wpływa na hormony głodu i sytości, uzyskanie wystarczającej ilości Z jest kolejnym czynnikiem stylu życia, który może wpłynąć na utratę wagi.
 „Sen jest niezbędny do utraty wagi” - powiedział Davis. „Mam klientów, którzy robią te wszystkie wspaniałe rzeczy, jedzą i chodzą na siłownię, ale nie zdają sobie sprawy, że brak snu naprawdę niszczy ich cele”. Jeśli ciągle jesteś zmęczony i pijesz kawę przez cały dzień, możesz zastosować wprowadzenie poprawek. „Większość dorosłych potrzebuje od liczby do ośmiu godzin snu ... a niektórzy używają nawet dziewięciu. Wiele osób chodzi bezsennych - ale im mniej snu, tym wyższa jest Twoja waga ”, Davis powiedziany. Jeśli połączysz się z kilkoma wynikami, bardzo pomocne mogą być spotkanie z profesjonalistą, który jest świadomy swojej historii zdrowia i może spersonalizować plan na podstawie twoich nawyków i preferencji żywieniowych. Dla osób z chorobami szczególnie ważnymi jest unikalne modne diety lub diety, które eliminują grupy żywności i szukają wiedzy doświadczonej zarejestrowanej dietetyka. Przewodnik po handlu elektronicznym autorstwa CNN Podkreślono: Nie masz dość snu? Zmiana nawyków spania może pomóc „Wycinanie węglowodanów może być niebezpieczne dla osób z cukrzycą, ale może nawet nie zdawać sobie sprawy z potencjalnych zagrożeń” - powiedział Davis. Zalecane, osoby z przewlekłą chorobą mózgu mogą być zmuszone do spożycia dużej ilości białka i będzie musiała użyć diety promującej wysokie spożycie białka. 
 Wdrażanie zmian w zachowaniu i strategii, które pomogą Ci osiągnąć swoje cele, może być bardzo pomocne. Na przykład ustalenie mini-celów, które są określone i mierzone co tydzień - takich jak codzienny 15-minutowy spacer podczas przerwy na lunch - może pomóc w osiągnięciu wzniosłego celu utraty wagi i rozbiciu go na coś znacznie bardziej osiągalnego . Koncentracja na intuicyjnym jedzeniu może być kolejną ważną zmianą zachowania. Wyjaśnia Davis, że polega na skontaktowaniu się z sygnałami głodu i sytości twojego ciała i wymyśleniu, jak się odżywiać bez poczucia deprywacji. Czynniki do rozważenia Dla wielu proste pojęcie „mniej jedzenia i więcej ruchu” w celu zrzucenia wagi może wydawać się uproszczone - i niezwykle trudne. W rzeczywistości istnieją fizjologiczne podstawy, dlaczego jest to takie trudne. Gdy stracimy nawet niewielką wagę, redukując kalorie, nasze ciało walczy, by obronić naszą „oryginalną” wagę, częściowo poprzez zmniejszenie naszego metabolizmu i zwiększenie apetytu. Może to prowadzić do frustracji i chęci poddania się, co może spowodować, że odzyskamy wagę, którą straciliśmy, a nawet więcej, pomimo naszych najlepszych intencji. 
 
Jeśli nie jesteś w stanie schudnąć lub nadal tracić po początkowej utracie pomimo zmian w diecie, ćwiczeniach i nawykach snu, a wykluczyłeś inne możliwe przyczyny, które mogą zapobiec utracie wagi, takie jak niedoczynność tarczycy lub zespół Cushinga lub recepty związane ze zwiększeniem masy ciała, może być czas, aby rozważyć leki odchudzające. Lisa Drayer jest dietetykiem, autorką i współtwórczynią zdrowia i żywienia  

0Shares