#KASA-24.pl

zarabianie-online

26 wskazówek, jak unikać spamu, obniżać współczynnik odrzuceń i zwiększać zaangażowanie

26 wskazówek, jak unikać spamu, obniżać współczynnik odrzuceń i zwiększać zaangażowanie

Marketing e-mailowy jest świetny – jeśli jest wykonywany poprawnie. Podczas gdy marketing w mediach społecznościowych konwertuje w tempie 1,9%, marketing e-mailowy w tempie 6,05%.

Oczywiście musisz wiedzieć, co robisz. (Lub zatrudnij kogoś, kto to robi.)

Niezależnie od tego, czy jesteś ekspertem w marketingu e-mailowym, czy przedsiębiorcą szukającym zwiększenia sprzedaży, kilka bezpłatnych wskazówek nigdy nie zaszkodzi. Oto lista 26 wskazówek, które pomogą zmaksymalizować inwestycję w marketing e-mailowy:

Wskazówki dotyczące poprawy zaangażowania i wskaźników otwarcia Proste tematy Ostatnie badania pokazują, że 47% odbiorców poczty decyduje się na otwarcie wiadomości e-mail na podstawie tematu. Oznacza to, że tematy wiadomości e-mail muszą być atrakcyjne. Aby uzyskać najlepsze wyniki, użyj krótkiego i słodkiego tematu. Tematy poniżej czterech słów mają wyższy wskaźnik odpowiedzi.

Używaj słów mocy Mocne słowa mogą zwiększyć współczynnik otwarcia i zaangażowanie. Spróbuj używać w swoich e-mailach słów takich jak: teraz, przetestowany, rzadki lub wartościowy.

Przejść do sedna Przeciętny pracownik biurowy otrzymuje codziennie 90 e-maili. Dobry temat to świetny sposób na wyróżnienie się z zestawu, ale tylko ktoś otworzy Twoją wiadomość e-mail. Aby poprawić wskaźniki odpowiedzi, spróbuj użyć krótszych e-maili.

Nie proś o „za dużo za wcześnie” Z mojego doświadczenia wynika, że ​​niektórzy marketerzy kierują się bezpośrednio po telefon w pierwszym e-mailu do potencjalnych klientów; „Czy masz dziś 5 minut na rozmowę telefoniczną?” Są szanse, że gdy pierwszy raz wysyłasz e-maila do nowego potencjalnego klienta, nie są oni gotowi przedstawić Ci swojej firmy. Aby uzyskać łatwiejsze wstępne pytanie, wypróbuj wezwanie do działania, które prowadzi ich do dodatkowych informacji o Twoim produkcie, usługach lub firmie.

Dołącz przycisk wezwania do działania Kiedy wysyłasz do kogoś e-maila, ta osoba często chce wiedzieć, dlaczego się z nią kontaktujesz, ale także chce wiedzieć, co zrobić, jeśli przyciągniesz jej uwagę. Tutaj przydaje się przycisk wezwania do działania (CTA). Jeśli już tworzysz linki wezwań do działania w swoich e-mailach, ostatnie badania pokazują, że przyciski wezwań do działania są bardziej skuteczne.

Obserwuj hiperłącza Hiperłącza mogą być świetnym dodatkiem do wiadomości e-mail, jeśli nie możesz utworzyć przycisku wezwania do działania, ale z mojego doświadczenia wynika, że ​​wiadomości e-mail z wieloma hiperłączami są mylące i mają niższe współczynniki klikalności.

Dodaj P.S. Kiedyś otrzymałem e-mail od zespołu marketingowego Neila Patela, który zawierał nie tylko numer P.S., ale P.P.S. zbyt. Jeśli znasz Neila, wiesz, że przetestował wszystkie swoje e-maile w wersji A / B. To powiedziawszy, możesz nauczyć się świetnych wskazówek dotyczących marketingu e-mailowego, dołączając do jego listy e-mailowej.

Test A / B Czy ten temat jest lepszy, czy też jest lepszy? Testy A / B to proces używany do określania, jakie e-maile są najskuteczniejsze w wysyłaniu do potencjalnych klientów. W rzeczywistości, jeśli potrzebujesz pomocy w testowaniu A / B, skontaktuj się z zespołem ekspertów Kasa-24.pl .

Stosuj taktyki automatyzacji marketingu Automatyzacja marketingu e-mailowego nie wymaga myślenia. Po co wysyłać e-maile ręcznie, skoro można zautomatyzować ten proces? W rzeczywistości automatyzacja marketingu oszczędza firmom średnio 12,2% kosztów ogólnych marketingu.

Tak, podpisy mają znaczenie Ludzie klikają linki do Twoich podpisów. Wiem, to tylko kolejna rzecz, o której musisz pomyśleć, ale to jest ważne. Sprawdź, ile kliknięć podpisu otrzymuje autor Adam Duvander.

Wskazówki, jak obniżyć współczynnik odrzuceń Skorzystaj z formularza rejestracyjnego Formularze rejestracyjne są świetne. Nie tylko do śledzenia potencjalnych klientów, ale także do utrzymywania niskich współczynników odrzuceń w czasie. Formularze rejestracyjne zapewniają bardziej wiarygodne adresy e-mail i pomagają utrzymać niższy współczynnik odrzuceń.

Uzyskaj potwierdzenie e-mailem Potwierdzona opcja opt-in (inaczej double opt-in) jest mniejszym problemem w przypadku współczynników odrzuceń, a raczej zaleceniem unikania folderu spamu. Podczas korzystania z systemu takiego jak SharpSpring, gdy adres e-mail mocno odbija się, anulujemy subskrypcję adresu e-mail, więc żadne dalsze wiadomości nie będą wysyłane. Formularze to świetny sposób na zbieranie adresów e-mail. Formularze inne niż SharpSpring mogą być nadużywane przez boty wprowadzające nieprawidłowe lub losowe adresy e-mail. Niezależnie od tego, czy korzystasz z formularzy SharpSpring, czy formularzy stron trzecich, wysyłanie wiadomości e-mail tylko do kontaktów, które potwierdzą subskrypcję e-mail, spowoduje wyższą dostarczalność i mniejsze ryzyko problemów z dostawą.

Niech Twoja oferta e-mailowa jest tak zachęcająca, że ​​ludzie nie mają powodu, aby podawać Ci „przypadkowe” lub „fałszywe” adresy e-mail. Jeśli nie mogą się doczekać otrzymania Twoich treści, mają powód, aby podać Ci swój prawdziwy adres e-mail.

Unikaj kupionych list Kupowanie listy to przestarzała praktyka i zdecydowanie nie. Niezależnie od tego, czy zostały kupione, wypożyczone, zeskrobane, dołączone lub połączone, wypożyczone lub skradzione, wysłanie wiadomości e-mail, która nie zawierała prośby o dodanie ich do ich listy, jest niezawodnym sposobem na zrujnowanie dostarczalności.

Zweryfikuj domeny nowych potencjalnych klientów Nie powinieneś ufać, że wszystkie adresy e-mail przechodzące przez formularz rejestracyjny są prawdziwe. Nie powinieneś też ufać, że starsze adresy e-mail nadal działają. Aby zweryfikować domeny, sprawdź Kickbox, BriteVerify i Webbula. Niektóre z tych usług zapewniają interfejsy API do integracji z formularzami w celu sprawdzenia wypełnienia formularza.

Unikaj używania list starszych niż rok Według ostatnich badań średnia lista mailingowa zmniejsza się każdego roku o 25%. Oznacza to, że Twój współczynnik odrzuceń będzie wzrastał co najmniej o 25% każdego roku. Wyczyść swoje listy e-mailowe aby upewnić się, że wysyłasz tylko na aktywne adresy e-mail.

Personalizuj tematy Oprócz zwiększenia współczynników otwarć personalizacja wiadomości e-mail informuje usługi pocztowe, że wiesz, do kogo wysyłasz. Aby uniknąć odsyłania lub filtrowania wiadomości e-mail do folderu ze spamem, należy maksymalnie ułatwić kontrolerom spamu oznaczenie wiadomości e-mail jako bezpiecznej.

Użyj czytelnego kodu Aby uniknąć odbijania wiadomości e-mail, musisz zdobyć zaufanie botów obsługujących pocztę e-mail. Jednym ze sposobów jest użycie czytelnego kodu, oferującego zwykły tekst i wersję HTML.

Wskazówki dotyczące unikania folderu spamu Utrzymuj niski współczynnik odrzuceń Reputacja Twojej domeny jest bardzo ważna dla programów blokujących spam, takich jak Google Tensorflow. Domeny z historią wysokich współczynników odrzuceń tracą zaufanie botów obsługujących pocztę e-mail i często są oznaczane jako spam.

Zaadresuj swoje e-maile (tak, znowu to widzisz) Adresowanie wiadomości e-mail może pomóc w zapobieganiu odsyłania wiadomości e-mail, ale może również pomóc w zapobieganiu oznaczania wiadomości e-mail jako spamu. Osoby blokujące spam chcą wiedzieć, że znasz osobę, do której wysyłasz wiadomość e-mail, a jeśli pokażesz im, że tego nie robisz, rzadziej Ci zaufają.

Rozłóż swoje czasy wysyłania Jeśli używasz nowego adresu IP lub masz zamiar wysłać masową wiadomość e-mail, dobrze jest rozłożyć czas wysyłania. Rozstrzygając czas wysyłania, zmniejszasz szanse na odfiltrowanie do folderu spamu, ponieważ przez dłuższy czas wysyłasz mniejsze partie e-maili. Ponadto, jeśli pierwsza partia wiadomości e-mail działa słabo, możesz poprawić, zanim zrujnujesz całą listę potencjalnych klientów.

Użyj harmonogramu Jeśli osoba wysyła 100 e-maili codziennie przez tydzień, osoby blokujące spam dowiadują się, że jest to normalne działanie w tej domenie. Ale jeśli wyślesz losowo 5000 e-maili po wysłaniu 100 każdego dnia, osoby blokujące spam pomyślą, że coś jest nie tak z Twoją domeną i oflagują Cię. Upewnij się, że tworzysz duże wysyłki i wysyłasz je regularnie, aby osoby blokujące spam mogły Cię poznać i zaufać.

Wysyłaj e-maile do właściwych osób Im częściej zgłaszany jest spam, tym bardziej zwracasz uwagę algorytmów klienta poczty e-mail, które umieszczają wiadomość e-mail w folderze spamu. Aby zachować reputację swojej domeny, upewnij się, że osoby, do których wysyłasz, są osobami, które rzeczywiście mogą otwierać Twoje treści i wchodzić z nimi w interakcję.

Dodatkowe wskazówki dotyczące marketingu e-mailowego Przestudiuj swoich konkurentów Świetnym sposobem na optymalizację kampanii email marketingowych jest dołączenie do list e-mailowych konkurencji. Po zarejestrowaniu porównaj ich tematy, wzorce wysyłania oraz projekty / kod e-maili.

Studiuj liderów branży Ponieważ usługi pocztowe, takie jak Gmail, zwykle sortują e-maile za Ciebie, dołączenie do wielu list e-mailowych nie zaszkodzi. Kiedy pracuję z klientami z branży nieruchomości, zawsze mogę odwołać się do e-maili, które otrzymałem od RE / MAX i Sotheby’s.

Pomyśl o podróży kupującego Świetnym sposobem na zoptymalizowanie działań związanych z automatyzacją marketingu e-mailowego jest tworzenie kampanii kroplowych. Zasadniczo wiadomości e-mail są wysyłane do potencjalnych klientów na podstawie ich aktywności w Twoich cyfrowych zasobach.

Skonsultuj się z najlepszymi – kasa-24.pl ma doświadczenie w obsłudze poczty e-mail.

Polecamy również skorzystanie z firmy: sharpspring

0Shares