GetResponse– platforma umożliwia prowadzenie działań w zakresie e-mail marketingu, gdzie jest on podstawą reklamy internetowej i jest bardzo ważny w pozyskiwaniu nowych klientów i rozwijaniu różnych działalności w sieci. Używanie platformy GetResponse umożliwia tworzenie wartościowych list marketingowych do potencjalnych klientów i partnerów. E-mail marketing z GetResponse pomaga w zbudowaniu dochodowej i responsywnej bazy klientów. Jest to znacznie skuteczniejsze od tradycyjnych metod takich jak np. marketing szeptany.
Jak działać w ramach GetResponse?
GetReponse umożliwia tworzenie list kontaktowych, pozwalają one na efektywne zarządzanie bazą klientów. Ułatwia to prowadzenie kampanii e-mail marketingowej. Na platformę da się również importować istniejące już bazy kontaktów. Nie trzeba tworzyć ich od podstaw jedynie w ramach GetResponse, dzięki temu dotychczasowa praca zostanie zachowana. Platforma umożliwia integracje z innymi serwisami i importowanie danych już zgromadzonych w taki o to sposób, aby umożliwić ich wykorzystanie przy tworzeniu kampani e-marketingowych.
GetReponse umożliwia szybsze i bardziej efektywne przyrosty bazy kontaktów, a również aktualizowanie informacji na o klientach z pomocą landing-pages, formularzy, oraz ankiet. GetReponse dobrze jest łączyć z możliwościami, jakie dają social media pozwoli to na tworzenie list zgodnie z obecnym systemem rekomendacji.
Łatwiejsze planowanie kampanii i zarządzanie procesami sprzedażowymi
Planowanie kampanii e-mail marketingowych, oraz zarządzanie procesami sprzedażowymi staje się łatwiejsze dzięki GetResponse dzięki swoim systemom na platformie, które umożliwiają bardzo szybkie tworzenie estetycznych i konwersyjnych kampanii w systemie drag-and-drop. Pozwala na łatwe korzystania z gotowych szablonów bardzo dobrej jakości. Platforma udostępnia możliwość tworzenia własnych szablonów opartych o edytor HTML.
Wykorzystanie autorespondera, który będzie automatycznie odpowiadał na najczęściej zadawane przez klientów pytania, pomoże w dzieleniu się informacji z osobami zainteresowanymi. Wartym uwagi narzędziem jest cykl automatyzacji, który pozwala na wysyłanie wiadomości do klientów w zależności od podjętych przez nich działań. Najbardziej aktywni mogą na przykład zostać wynagrodzenie informacjami o dodatkowych akcjach promocyjnych, lub o innych bonusach.
Polecam również zapoznać się z poniższym wpisem 🙂
Może coś jeszcze :)
Trendy i strategie marketingowe na TikToku dla pokolenia Z:
Psychologia kolorów w marketingu internetowym
Marketing wirusowy odwrócony