
Freshmail – jedna z najpopularniejszych platform do zarządzania kontaktami, oraz tworzenia kampanii e-mail marketingowych. Jest kilka rodzajów kont dla osób, które chcą testować działanie platformy, aby wybrać najbardziej odpowiednią.
Freshmail – konto testowe na60 dni
Konto testowe na Freshmail-u jest dobrą opcją dla wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z email marketingiem. Daje możliwość poznania wielu funkcji serwisu całkowicie za darmo. Jednakże posiada pewne ograniczenia. Gdy upływie 60 dni od założenia konta zostaje ono zablokowane, jeśli nie kupimy wersji płatnej i nie przedłużymy ważności konta.
Dodatkowym ograniczeniem dla konta testowego jest liczba wysłanych wiadomości. Przez okres jego ważności nie można wysłać więcej niż 100 000. Jeśli zechcesz wysłać więcej, albo zaimportowana przez Ciebie lista adresowa będzie dłuższa, system aplikacji grzecznie 🙂 poprosi Cię o wykupienie odpowiedniego abonamentu.
W przypadku konta testowego ograniczona jest liczba programów pocztowych, z których możliwe jest wysyłanie testu in-box. Maile wysłane z konta testowego będą miały na końcu wiadomości z logo Freshmail co nie wygląda zbyt korzystnie i reprezentatywnie.



Freshmail – konto bez limitu
Jest to jedna z popularniejszych opcji wśród wielu przedsiębiorców, których lista kontaktów rośnie w szybkim tempie. Pozwala na uzależnienie cen od liczby odbiorców w bazie. Jeśli twoja lista mailngowa ciągle się powiększa to wybranie pakietu bez limitu, będzie najlepszym rozwiązaniem. Plan wybiera się na okres 1/6/12 miesięcy, a opłata rozliczana jest cyklicznie.
Płać za tyle ile wyślesz to – opcja PRO
Jeśli liczba odbiorców wiadomości nie jest stabilna i zmienia się choćby kilka razy w ciągu miesiąca, to najlepszym rodzajem konta będzie takie, które umożliwia płacenie tylko za wysłane wiadomości. W przypadku konta „płać za wysłane” w Freshmail-u wykupuje się kredyty, które umożliwiają realizacje kampanii, a im więcej kredytów, tym mniejsze koszty za pojedynczą wiadomość.
Kredyty kupione w takim pakiecie mają okres ważności 2-óch lat, albo do ich wyczerpania. Konto freshmail jest blokowane, jeśli w ciągu 12 miesięcy nie będzie logowania w panelu.
Ceny za wysłanie maila aą uzależniane od wielkości bazy kontaktowej. Dotyczy to zarówno planu „bez limitu”, jak i „płać za wysłane”.
Może coś jeszcze :)
Trendy i strategie marketingowe na TikToku dla pokolenia Z:
Psychologia kolorów w marketingu internetowym
Marketing wirusowy odwrócony