kasa-24.pl

ZARABIANIE ONLINE – Zwiększ z swoje zasięgi TikTok, Facebook, Twitter, Instagram, Twitch,YouTube. Najniższe ceny w Polsce

Jak Zarabiać Pieniądze Na Instagramie 9 Najlepszych Sposobów

Instagram jest jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych na Ukrainie. Dlatego wielu jest zainteresowanych tym, jak zarabiać na Instagramie i jakie metody najlepiej się do tego nadają.

W tym artykule przyjrzymy się głównym opcjom zarabiania pieniędzy na Instagramie, opowiemy o niuansach, na które nie wszyscy zwracają uwagę. Dowiesz się krok po kroku, jak zdobyć pieniądze na swojej stronie Insta i poprzez inne usługi z nią związane.

Jeśli lubisz prowadzić swój Instablog lub po prostu lubisz oglądać zdjęcia innych osób, a jednocześnie chcesz zarabiać pieniądze, ten artykuł jest dla Ciebie. Dostarczymy wielu przydatnych informacji, dzięki którym połączysz przyjemne z pożytecznym: spędzasz czas w ulubionej sieci i zarabiasz pieniądze. W większości przypadków możesz zacząć od zera. Nawet jeśli nie masz pieniędzy na rozpoczęcie promocji.
Również w ostatnich sekcjach artykułu powiemy Ci, jak zacząć, jeśli jesteś początkującym i właśnie zacząłeś korzystać z Instagrama.

Jak zarabiać na Instagramie – główne sposoby zarabiania pieniędzy

Istnieje kilkanaście prawdziwych sposobów zarabiania pieniędzy na Instagramie w 2019 roku. A potem zwrócimy wystarczającą uwagę na każdy z nich.

Ale podsumowując, są tylko dwie opcje:

1.Zarobki z reklam;
2.Promocja i sprzedaż swoich towarów i usług.
Wszystko inne, to tylko podgatunki tych dwóch formatów. Niezależnie od tego, którą metodę wybierzesz, musisz zrozumieć trochę specyfikę sieci społecznościowej Instagram i nauczyć się podstaw.

Kilka ważnych punktów, które należy zrozumieć na początku:

Instagram to sieć społecznościowa, która koncentruje się na treściach wizualnych (zdjęcia, filmy, strumienie). Powinieneś być w stanie tworzyć takie treści. Należy to zrobić jakościowo i kreatywnie;

Tylko popularne osoby i firmy mogą tu zarabiać. Aby zarobić dochód będzie musiał promować kanał. Im więcej obserwujących, tym lepiej. Aby uzyskać dobre zarobki, potrzebujesz co najmniej 10-20 tysięcy rubli. Zwolenników;

W wielu przypadkach, aby uzyskać wynik, nie wystarczy po prostu rzucić zdjęcie. Dlatego odnoszący sukcesy blogerzy piszą opisy do zdjęć. Im większy i ciekawszy tekst, tym więcej czytelników przyciągniesz;

Jeśli nie masz pieniędzy na promocję na początkowym etapie, będziesz musiał się wiele nauczyć na własną rękę – Internet ma wszystkie niezbędne informacje, najważniejsze jest, aby poświęcić na to wystarczająco dużo czasu;

Jeśli masz środki na rozwój, możesz rozwijać się szybciej. Możesz inwestować w reklamę, zamawiać usługi profesjonalistów (fotograf, projektant, copywriter, targetolog, specjalista smm);

Kiedy inwestujesz pieniądze, nie oznacza to, że je wydajesz. Potraktuj to jako inwestycję. Ale najpierw przyjrzyj się bliżej, czy naprawdę warto się marnować. Jeśli masz tylko kaprys, aby zostać popularnym blogerem, może to szybko minąć. Inną rzeczą jest to, że jesteś już profesjonalistą w jakiejś firmie i uważasz

Instagram za kanał sprzedaży i przyciągania odbiorców;
Nie wystarczy za chwilę się odprężyć, a następnie wyjść z sprawy. Musisz pracować regularnie, w przeciwnym razie nie będzie żadnych osiągnięć.

Metoda 1. Zarobki na Instagramie w reklamach

Głównym kierunkiem, w którym Instagram jest dostępny zarobki, jest blogowanie lub blogging.As rzeczywistości jest to jedyny kierunek, w którym zarabiają bezpośrednio w sieciach społecznościowych.

Blog różni się od zwykłej strony osobistej przede wszystkim tym, że pracujesz w temacie i z odpowiednią grupą docelową. Z grubsza rzecz biorąc, blogujesz o tym, co jest interesujące dla Ciebie i Twoich obserwujących.

Tematy mogą być różne, ale zarabianie na Twoim blogu zależy bezpośrednio od nich. Na przykład promowane blogerki urodowe zarabiają bardzo dobrze. Ale jeśli interesuje cię jakiś niepopularny temat, powiedzmy, archeologia, trudniej będzie zarobić.

Dochód będzie zależał od kilku czynników:

Tematy stron;
Liczba obserwujących;
Zdolność płatnicza czytelników do dokonywania płatności;
Twoja aktywność i zdolność do zarabiania.
Głównym źródłem dochodu Insta-bloggera jest reklama. Kiedy stajesz się popularny, nie musisz nawet szukać siebie, reklamodawcy sami Cię znajdują.

Ceny reklam na Instagramie stale się zmieniają. Zależą one od tematu, odbiorców strony, umowy między stronami. Reklamodawcy bezpośredni płacą więcej, ale nie aplikują tak często. Dlatego konieczna jest współpraca z odpowiednimi giełdami.

Wśród najpopularniejszych giełd reklamowych dla Insta możemy dziś wyróżnić:

Dealway
prolog.yt
Zarejestruj się dla nich, jeśli chcesz zarabiać na postach promocyjnych na Instagramie.

Należy rozumieć, że nikt nie lubi reklam. A jeśli przesycisz nim swoją stronę, możesz stracić niektórych obserwujących. Dlatego staraj się, aby reklama wyglądała tak naturalnie, jak to tylko możliwe. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy promujesz produkty, które pasują do Twojego tematu. Zgadzam się, co jest bardzo zaskakujące, gdy zaczynasz reklamować kursy biznesowe lub inne osobliwości na blogu podróżniczym.

Jak zarabiać na Instagramie na reklamie – krok po kroku

Promuj swoje konto i zdobywaj obserwujących;
Starasz się, aby publiczność była lojalna i ukierunkowana;
Znajdź bezpośrednich reklamodawców lub zarejestruj się na giełdach;
Publikuj posty reklamowe i otrzymuj za to nagrody (nie przesadzaj z ilością);
Nadal rozwijasz bloga, budujesz bazę subskrybentów – to pozwoli Ci z czasem zarobić jeszcze więcej.
Ile pieniędzy daje? Znam ukraińskojęzyczną blogerkę, której reklamodawcy płacą 100 USD lub więcej za jeden post (ma około 100 tysięcy obserwujących). Nieźle ani źle!

Metoda 2. Sprzedaż towarów

Instagram to idealne miejsce do sprzedaży. Tutaj wszystko zaczyna się od pięknego obrazu, a to jest bardzo ważne w obszarze, w którym próbujesz coś sprzedać. Ponadto publiczność sieci społecznościowej jest bardzo aktywna i stale szuka interesujących rzeczy dla siebie.

Największą zaletą jest to, że nawet osoby, które nie mają bardzo popularnych stron, mogą zarabiać na sprzedaży na Instagramie. Często Twoi znajomi lubią Twój post, a już ich znajomi zobaczą atrakcyjną ofertę i zdecydują się na zakup u Ciebie.

Co możesz sprzedawać na Instagramie? Cokolwiek. Najważniejsze jest to, że Twój asortyment pokrywa się z tematem strony, którą rozwijasz.

Najczęściej oferowane:

Kosmetyki i perfumy;
Biżuteria, biżuteria i różnorodna biżuteria;
Przedmioty ręcznie robione (produkty ręcznie robione);
Ubrania, buty, różne stroje i akcesoria;
Przedmioty do wystroju;
Kwiecie;
A nawet jedzenie (zwłaszcza z oryginalnym designem, takim jak ciasta).
Ponadto Insta sprzedaje wiele wirtualnych towarów, które są dostępne w Internecie.

Bardzo opłacalne i wskazane jest sprzedawanie za pośrednictwem Instagrama rzeczy, które sam tworzysz. Następnie możesz pokazać proces ich tworzenia, powiedzieć, jakiej jakości materiałów używasz i przekonać publiczność, że w tym obszarze warto kupić od Ciebie. To świetna nisza dla artystów, którzy malują obrazy, kowali, rzemieślników, którzy wiedzą, jak robić ciekawe rzeczy własnymi rękami.

Teraz większość towarów i usług jest sprzedawana za pośrednictwem Instagrama. Tutaj możesz stworzyć dobry analog sklepu internetowego. Będzie to kosztować znacznie mniej i łatwiej będzie się odprężyć.

Jak zarabiać na sprzedaży towarów – krok po kroku

Uzyskaj osobną stronę na sprzedaż i zaprojektuj ją prawidłowo;
Wypełnij sklep jak najszerszą gamą swoich produktów;
Jeśli chcesz przyspieszyć proces sprzedaży – wyświetlaj reklamy i prowadź różne losowania;
Porozmawiaj o swoich produktach, ich funkcjach i preferencjach;
Pomóż swoim klientom – jakość usług na pewno zostanie doceniona i opowiedziana o tym znajomym.

Instagram może być bardzo fajnym kanałem sprzedaży

Metoda 3. Zarobki w serwisach na Instagramie

Cokolwiek zrobisz, będziesz mógł znacznie poszerzyć krąg swoich klientów za pośrednictwem Instagrama. Od dawna oferuje najbardziej zróżnicowane usługi. I nie jest konieczne, aby Twoja praca była podłączona do Internetu.

Dziś strony na Instagramie od dawna są prowadzone przez różne restauracje, puby, salony samochodowe, kluby rekreacyjne, salony piękności, fryzjerów, kluby fitness, centra jogi, małe i duże firmy. W końcu jest bardzo obiecujący i opłacalny!

Powinieneś stworzyć swoją profesjonalną stronę na Instagramie, jeśli jesteś psychologiem, cukiernikiem, budowniczym, masażystą, prawnikiem, podróżnikiem, ekspertem od urody, copywriterem, marketingowcem internetowym, lekarzem i innym specjalistą, który może pokazać swoją pracę i jej wyniki.

I w 100% warto wystawiać swoje zdjęcia i filmy wszystkim, których usługi są bezpośrednio związane z tworzeniem piękna, stylu wizualnego i wizerunku: wizażystka, fotograf, artysta, stylistka, manikiurzystka, fryzjerka, kosmetolog, mistrz piercingu i tatuażu, chirurg plastyczny, projektant mody, projektant itp.

Trudno będzie zaprezentować swoje usługi tylko specjalistom, których zajęcia są trudne do wizualizacji. Ale nawet w takich przypadkach możesz po prostu umieścić zdjęcia, na których demonstrujesz wyniki swojej pracy lub opowiadasz historie o swoich działaniach.

W końcu nie jest konieczne wystawianie tylko zdjęć lub filmów. Zaprezentuj swoje osiągnięcia za pomocą slajdów, infografik i innych dostępnych narzędzi.

Bardzo ważne jest nie tylko to, co zaoferować, ale także jak to złożyć. Jeśli nie masz czasu na kreatywność – zatrudnij osoby, które poprowadzą stronę dla Ciebie. Ludzie sukcesu często współpracują z całym zespołem, który obsługuje stronę. Wśród nich: fotograf, projektant, copywriter, menedżer SMM itp.

Jak promować swoje produkty i usługi na Instagramie

Jest tak wiele obszarów, które można spieniężyć (zdobyć pieniądze), które nawet nie są realizowane. Na przykład, jeśli jesteś matką na urlopie macierzyńskim i jesteś dobrze zorientowana w kwestiach, które są istotne dla innych rodziców, udziel porady.

Czasami na pierwszych etapach możesz pracować nie dla pieniędzy, ale aby stworzyć dobrą reputację jako profesjonalista. Pisz przydatne posty na zdjęciach, udzielaj wskazówek, dziel się unikalnymi wskazówkami i hackami życiowymi. Publiczność oceni, a kiedy konieczne będzie skontaktowanie się ze specjalistą, wybiorą Ciebie. Bardzo ważne jest, aby Twoi czytelnicy Ci uwierzyli i zrozumieli, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie.

Zawartość strony na Instagramie będzie różna dla różnych specjalistów. Na przykład dla fryzjera bardzo ważne będą zdjęcia fryzur i filmy z procesu ich tworzenia. Ale psycholog rodzinny, oprócz ciekawych zdjęć, będzie potrzebował mocnych i przydatnych tekstów, które wykazują wiedzę na temat relacji. Bardzo ważne jest zachowanie równowagi między różnymi rodzajami treści.

Po utworzeniu profesjonalnego bloga rozważ jego wypełnienie. Ważne jest, aby publikacje ukazywały się regularnie.

Kolejnym elementem sukcesu jest praca z grupą docelową. Zastanów się, kim jest Twój potencjalny klient i co możesz zaoferować takiej osobie. Publikując zdjęcia i teksty, skup się na takich subskrybentach.

Musisz odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących grupy docelowej:

Kto jest twoim obserwatorem?
W jakim wieku i płci jest?
W jakim języku mówi i gdzie mieszka?
Co może go zainteresować na Twojej stronie?
Znajomość odbiorców na Instagramie pomoże nie tylko w tworzeniu treści, ale także w konfigurowaniu reklam.

Główne sposoby promocji

Aby zarabiać na Instagramie, czasami trzeba wydać pieniądze. Ale w końcu będziesz na plusie. Główna pozycja wydatków, a także zarobki – reklama.

W sieciach społecznościowych targetowanie jest wykorzystywane do promocji i reklamy. Jest to sposób, w jaki możesz wybrać tylko te osoby, które są częścią Twojej grupy docelowej za pomocą systemu filtrowania. I tylko oni będą nadal wyświetlać Twoje reklamy.

Po prostu wybierz wiek, płeć, region, zainteresowania i inne parametry podczas konfigurowania kampanii reklamowej, a Twoje reklamy będą wyświetlane tym, którzy tego potrzebują.

Oprócz reklamy ukierunkowanej istnieją inne sposoby promowania:

Zamawianie reklam od popularnych blogerów (dostarczasz im produkt lub usługę, a oni mówią o tym swoim obserwatorom);
Przeprowadzanie loterii, promocji i konkursów. Są to bardzo skuteczne narzędzia, nie tylko w Insta. Zaoferuj swoim obserwatorom korzyść, z której nie będą mogli zrezygnować. Często decydują małe drobiazgi: mały prezent, który nic nie kosztuje, może być dużą przewagą konkurencyjną. Również hyvebees są dziś coraz częściej używane (przeczytaj o ich użyciu poniżej w artykule);
Używanie hashtagów. Wymyśl unikalne etykiety, które są łatwe do zapamiętania. Jeśli się powiedzie, przyniosą Ci wielu nowych klientów;
Optymalizacja i poprawny projekt strony. Dobrym pomysłem jest użycie specjalnych słów kluczowych, które są odpowiednie dla Twojej dziedziny. Jeśli nie wiesz, jak go zoptymalizować samodzielnie, skontaktuj się ze specjalistą;
Zapisz się do swoich potencjalnych klientów. Jest to bardzo proste, a jednocześnie skuteczne.
Staraj się robić wszystko, aby Twoja strona wyglądała jasno i zrozumiałie. A co najważniejsze, upewnij się, że proces zakupu produktu / zamawiania usługi jest tak prosty, jak to tylko możliwe.

Jak widać, jest tak wiele możliwości zarabiania pieniędzy na Instagramie

Metoda 4. Zarobki na givah

Ci, którzy stale korzystają z Instagrama, wiedzą o tzw. Giveaways, popularnie – givas. W prosty sposób są to losowania różnych ciekawych nagród. Bardzo często na przykład grają iPhone’y, fajne gadżety i elektronikę, bony wakacyjne, duże rabaty i inne produkty.

Te darowizny są przeprowadzane nie tylko w ten sposób, ale w celu zarabiania pieniędzy. Ponownie, musisz mieć promowaną stronę.

Jak zarabiać na givs?

Organizujesz konkurs lub loterię pod pewnymi warunkami. Odegraj romantyczną wycieczkę do Paryża dla dwojga. Zgodnie z warunkami losowania musisz zapisać się na swoją stronę i profile sponsorów oraz umieścić plus w komentarzach do publikacji. Zanim przeprowadzisz givaea, musisz znaleźć tych samych sponsorów, którzy wrzucą pieniądze na główną nagrodę dla zwycięzcy lub zaoferują coś interesującego od siebie.

W rezultacie po konkursie otrzymujesz podwójną korzyść: nowych subskrybentów i część pieniędzy od sponsorów. Część pieniędzy wydasz na nagrodę, a druga część pójdzie na reklamę. Jeśli nie wiesz, jak się reklamować, skontaktuj się ze specjalistą. Ich usługi można zamówić na dowolnej giełdzie freelancerskiej.

Skorzystają na tym również sponsorzy za ich wkład, ponieważ zgodnie z warunkami givy, część twoich odbiorców będzie je subskrybować.

Zarabiając pieniądze w ten sposób, ważne jest, abyś nie pozostał na minusie. Dobrze oblicz wszystkie wydatki (na nagrody, reklamę, usługi specjalistyczne).

Ta opcja zarabiania zyskuje coraz większą popularność, ale nie jest odpowiednia dla wszystkich. Aby skorzystać – musisz być dobrze promowanym blogerem. Zalecamy wypróbowanie tej opcji, jeśli masz co najmniej 10 000 obserwujących.

W końcu, jeśli chcesz tylko zdobyć większą bazę zwolenników, to nawet bez sponsorów giwa byłaby świetną opcją. W końcu będziesz mógł zwiększyć liczbę osób, które Cię subskrybują, a dzięki temu zarobisz więcej w przyszłości.

Jeszcze raz, krok po kroku:

Wymyśl prezent i przyciągnij sponsorów, którzy chcą zdobyć część swoich odbiorców w obserwujących;
Negocjuj ze sponsorami ich wkład;
Kupujemy nagrody i reklamujemy Giveaway;
Organizujemy loterię i przyznajemy nagrody;
Osiągamy zysk w postaci części funduszy i nowych subskrybentów.

Metoda 5. Promocja strony (SMM) na Instagramie

SMM to szerokie pojęcie, które oznacza marketing w mediach społecznościowych. W rzeczywistości SMM MMhmers są specjalistami o szerokim profilu do pracy z sieciami społecznościowymi. Odnoszą się do marketerów. Ale dziś główny obszar ich działalności przypada na Instagram i Facebook. Te strony są najbardziej popularne na Ukrainie.

Teoretycznie specjalista SMM powinien zajmować się przede wszystkim marketingiem i promocją. W praktyce robi prawie wszystko. Łączy funkcje projektanta, copywritera, menedżera treści i innych specjalistów. Wie, jak działa ten lub inny program i aktywnie korzysta z wielu narzędzi.

Jeśli nadal nie wiesz, jak zarabiać na Instagramie i chcesz opanować obiecujący zawód – zwróć uwagę na kierunek SMM.

Wśród funkcji takiego specjalisty:

Tworzenie planu treści i rozwoju strony na Instagramie;
Korzystanie z różnych metod promocji (wprowadzanie kluczy do tekstów, hashtagów);
Konfigurowanie kampanii reklamowych i targetowanie;
Opracowanie unikalnego projektu profilu i brandingu strony;
Analiza statystyk i raportowanie dla klienta.
Niektórzy uważają, że smmshchiki tylko publikują zdjęcia i zarabiają na tym.

W rzeczywistości ich zadanie jest znacznie bardziej skomplikowane. Czasami trzeba promować stronę od zera. Zadania są różne. Na przykład zdobądź 1000, 5000, a nawet 50000 obserwujących miesięcznie.

Specjalista ds. promocji na Instagramie powinien znać różne schematy i techniki marketingowe i wdrażać je w profilu biznesowym klienta. Teraz średnia pensja w tym obszarze zaczyna się od 8 tysięcy rubli. UAH. Bardzo opłaca się obsługiwać kilka projektów równolegle na freelancingu.

Metoda 6. Obsługa stron innych osób na Instagramie

Jeśli masz pewne umiejętności w dziedzinie marketingu internetowego, możesz oferować swoje usługi użytkownikom Instagrama. Można to zrobić zarówno bezpośrednio w sieci społecznościowej, jak i za pośrednictwem niezależnych giełd lub innych wyspecjalizowanych witryn.

Istotą tej metody jest to, że nie każdy może / może / mieć wystarczająco dużo czasu, aby utrzymać własną stronę lub stronę własnej firmy. Potrzebują profesjonalnej pomocy. Często za jakość usług są skłonni zapłacić znaczne kwoty.

Aby dobrze zarabiać, zademonstruj swoje doświadczenie, profesjonalizm i najlepsze praktyki. Wiele zależy od własnego pozycjonowania na rynku.

Jak dokładnie możesz pracować ze stronami innych osób na Instagramie:

Pełny cykl usług – podejmujesz się utrzymania i promocji profilu. Będzie to wymagało dużej wiedzy zawodowej, ale płatność będzie najwyższa;
Pisanie postów na stronie. To jest praca dla copywriterów. Musisz pisać wysokiej jakości teksty tematyczne. Czasami wymagają włożenia do nich kluczy. Ogólnie rzecz biorąc, wszystko jest dość proste;
Fotografia. Duże i średnie firmy zatrudniają pełnoetatowego fotografa, który wykonuje zestawy zdjęć do profilu;
Publikacja materiałów. Jest to działanie dla menedżera treści, który po prostu dodaje gotowe zdjęcia i teksty. W niektórych przypadkach może dodawać filtry i edytować zdjęcia.
W praktyce firmy na Instagramie są obsługiwane zarówno przez indywidualnych profesjonalistów, jak i całe zespoły. Czasami wszystkie wymienione usługi są wykonywane przez jedną osobę.

Prawdziwy przykład. Mam przyjaciela Slavę, który pracuje jako menedżer SMM. Prowadzi strony wielu różnych firm w sieci społecznościowej. Dla niektórych nawet zamawia fotografów, niektórzy sami wysyłają zdjęcia. Powiedział, że bierze 4000 UAH miesięcznie na utrzymanie strony. Jednocześnie utrzymuje 8-10 profili, co oznacza, że zarabia do 40 000 UAH miesięcznie. Nieźle, prawda!?

Metoda 7. Sprzedaż własnych zdjęć

Jeśli robisz i wystawiasz piękne zdjęcia, możesz również zarobić na tym dobre pieniądze na Instagramie.

Nawiasem mówiąc, mamy osobny artykuł o zarobkach na zdjęciach.

Obecnie istnieje kilka usług, które działają jako pośrednicy między fotografami a kupującymi zdjęcia.

Jak to działa?

Musisz znaleźć usługę, która sprzedaje zdjęcia;
Następnie zarejestruj się na takiej stronie i połącz tam swój profil na Instagramie;
Sprzedawaj gotowe zdjęcia klientowi lub rób zdjęcia na jego zamówienie;
Strona pośrednicząca płaci opłatę za zdjęcia.
Zdjęcia w formacie portretowym (który jest znany z witryny, czyli 4: 5) są popularne. Nie stempluj zdjęć na skalę przemysłową. Mniej znaczy lepiej, ale lepiej. Klienci doceniają ekskluzywność materiału i pomysł. Jeśli po prostu skopiujesz istniejące rozwiązania, znacznie trudniej będzie to sprzedać.

Dochód w tej niszy może być inny. Wszystko zależy od Twojego profesjonalizmu i banku zdjęć, z którym współpracujesz. Ale jeden strzał jakości można oszacować średnio od 1 do 6 USD.

Metoda 8. Polubienia, komentarze i subskrypcje

Możesz zarabiać na Instagramie na prostych, dobrze znanych działaniach, takich jak polubienia, chery, komentarze i subskrypcje innych kont.

Dostęp do takich zarobków jest dostępny na specjalnych stronach. Cena za podobne zaczyna się od 50 kopiejek. Płatność zależy od tego, którą stronę wybierzesz do współpracy.

Opcja jest dość prosta i odpowiednia dla tych, którzy mają dużo wolnego czasu. Zwykle praktykują to uczniowie i studenci, którzy nadal siedzą na Instagramie godzinami.

Istota tych zarobków krok po kroku:

Zarejestruj się w usłudze, w której płacą za polubienia i połącz tam swój profil;
Zrealizuj zamówienie zgodnie z warunkami (jak na takiej a takiej stronie, subskrybuj stronę);
Zdobądź nagrodę pieniężną.
Im częściej i aktywnie wykonujesz takie zadania, tym wyższa będzie płatność.

Metoda 9. Zarobki na programach partnerskich

Programy partnerskie pozwalają również zarabiać na reklamowaniu cudzych towarów i usług. Ale zasada tutaj jest inna niż w przypadku zarobków opisanych w pierwszej metodzie.

Najważniejsze jest to, że współpracując z partnerem, otrzymujesz link partnerski. Następnie możesz opublikować go na własnej stronie na Instagramie. Jeśli istnieją ukierunkowane przejścia przez niego, a ludzie kupują towary lub usługi, otrzymasz prowizję od swojego partnera.

Doświadczeni użytkownicy zalecają promowanie linków partnerskich na wielu kontach. Jest bardziej skuteczny. Ponownie, im bardziej nagłośniony jest twój blog insta, tym większa szansa na zarobienie.

Nuta! Otrzymasz pieniądze w tej metodzie tylko za działania subskrybentów:

Rejestracja na stronie;
Kliknij link;
Zamawianie towarów / usług.
Oznacza to, że musisz ciężko pracować, aby publiczność uwierzyła w produkt. Możesz powiedzieć coś o nim w poście lub dać rekomendacje.

Najczęstsze pytania dotyczące zarobków na Instagramie
Czy można zarabiać na Instagramie?
Zdecydowanie. Możesz przeczytać setki historii sukcesu w tej sieci społecznościowej. Ale nikt nie płaci pieniędzy ot tak, musisz rozwijać swoją stronę i stale nad nią pracować.
Jak zarabiać na Instagramie?
Podsumowując, istnieją tylko dwie opcje: reklama i sprzedaż towarów / usług. Wszystko inne to ich odmiany.

Jak zarabiać na Instagramie na polubieniach?

Musisz zarejestrować się na odpowiednich stronach, które oferują tę metodę. Następnie wystarczy wykonać zadanie – umieścić polubienia, gdzie wskazuje klient.

Jak zarabiać na Instagramie na obserwujących?
Jest to również dostępne w usługach specjalnych. Pieniądze są wypłacane po prostu za subskrypcję jakiejś strony.

Ile blogerzy zarabiają na Instagramie?

O kilku rzeczach. Przede wszystkim są to posty reklamowe. Ponadto mogą otrzymywać pieniądze od sponsorów i zyski z loterii. Konieczne jest posiadanie strony z dziesiątkami tysięcy obserwujących.

Ile zarabiają na Instagramie?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jak dobrze pracują – tyle zarabiają. Na przykład za jedną publikację reklamową można uzyskać zarówno 100 UAH, jak i 1 milion dolarów (w przypadku znanych na całym świecie celebrytów, takich jak Cristiano Ronaldo i Beyoncé). Wszystko zależy od Twojej promocji i liczby obserwujących.


DeFi – Rewolucja w Świecie Inwestycji Dostępna dla Każdego

Zasiłki dla bezrobotnych

Refundacja kosztów zatrudnienia- JAK

Dogry.pl – opis serwisu i czy warto





Komentarze

Krzysztof Dzierża

Share via
Copy link
%d bloggers like this: